středa 6. ledna 2016

Zelené smoothie s banánem a chia semínky




Dneska je den, kdy se podle tradice odstrojuje stromeček a s tím definitivně končí Vánoce. Doufám že jste si je užili tak jako my, protože o Vánoce si chceme užívat rodiny, pohody a také dobrého jídla. A že ho bylo!
A tak není vůbec od věci doplnit tělu také jiné věci, než jen vanilkový cukr a čokoládu :)
Smoothie je ideální volba doplnit vše potřebné rychlou a chutnou formou. Já si je dělám k snídani, když někam brzy vyrážím a nestíhám snídani, nebo k dopolední svačině, když mám chutě!
Tentokrát jsem sáhla po kombinaci špenát a banán. Nebojte se, špenátu si ani nevšimnete, jen díky němu uděláte dobře svému tělu!




Ingredience:

1 hrst čerstvého špenátu
1 banán
2 lžíce chia semínek
150 g bílého jogurtu - vyberte nějaký hustší např. Hollandia



Recept:

Smoothie je rychlovka, takže ...všechny ingredience vložte do smoothie makeru, mixeru, nebo je rozmixujte tyčovým mixérem. Pokud by byla konzistence na vás až moc hustá, přilijte trochu mléka. Podle chuti můžete přidat pár kapek citronové šťávy, nebo naopak medu.





Share:

4 komentáře

  1. Zelené smoothies milujem a tento rozhodne vyzerá skvelo :) Vidno, že si si na fotkách dala záležať. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za milý koment :) Já musela zelenému přijít nachut, a pořád se mi stane, že trefím takovou kombinaci, kterou prostě nedám, ale tohle je jedno z osvědčených, které mi vypije i přítel, takže znáte to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá vážně skvěle, zítra vyzkouším ; )

    OdpovědětVymazat
  4. Dávka zdraví se vždycky hodí, doufám, že bude chutnat!

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig